Una foto pel public masculí.

viernes, 30 de marzo de 2007

Que no es vegi res!!!!!

7 comentarios:

XAvi dijo...

Iago a per la rossa i si falla el intento a per la morena de la esquerra. nene a desmotrar qui es el tiburon blanco!!!!!

Ara no vaigis tan apinyon com el dia de cap d'any que no la deixaves ni respirar. Pero tampoc la deixis escapar pq la rossa es un pel superior que la francesa i ja estaries signant un curriculum de alto copete.

A las armas espartanos!!!!!

Juan dijo...

Mare meva, anava a fer un comentari però al final no diré res...

Albandy dijo...

Si si, millor a per la rossa, perqué la de la dreta sembla del club de la morcilla.

Iago dijo...

Ostras Raül, jo que em pensava que t'agradava el club de la morcilla....

Albandy dijo...

No no, a mi lo que m'agrada es el club de la trucha.

Quan deia que es del club de la morcilla no em referia a que semblava camionera o que feia la tijereta amb altra pava, sinó que aquesta no sembla que faci dieta mediterrànea precissament.

Encara que pensant-t'ho bé millor l'ajudes una mica i feu la dieta del cucurucho.

Bueno amic meu, una abraçada ben forta i a veure si et veiem aviat per aquí.

Iago dijo...

Ja sé a lo que et referies home!!!

Simplement per donar una mica de joc.


Nete si us plau no et tallis.

Xavi això s'ha de privatitzar d'alguna manera, que si no gent com el Nete es talla jajajajaj

Mark dijo...

Per mi la millor la morena de l'esquerra de calle, a per ella sharky!!!!!!