Un saltet per Nova Zelanda

viernes, 20 de abril de 2007

Bé, us explico una mica el que vam fer per Nova Zelanda.

Primer dia de Sydney a Christchurch (illa del Sud) i dormir a Christchurch, ciutat pel que sembla bastant perillosa i cotxes i pintes a lo "the fast and the furious", amb els Maoris representant la classe xunga.

Segon dia agafem les 2 caravanes (4+4) i encarem cap al sud fins a un poble anomenat Omaru.

Més de la meitat dels noms son d'origen Maori. Tercer i quart dia Queenstown (capital dels esports d'aventura, que apareix al mapa com una gran ciutat i nomes té 15.000 hab) i allí vam fer només arribar puenting (46m, el primer pont al món on es va fer, preu=uns 85€). També vam fer body rafting.

El 5 è dia vam anar a un fior anomenat Milford Sound. El 6 è tornem a Queenstown i anem cap al nord però are per la costa oest (no hi ha ni quisqui) cap a un glaciar anomenat Fox Glacier on ens neguem a pagar 90€ per una caminata pel glaciar amb guia. Vam arribar al glaciar i fer algunes passes però relliscava massa i era una mica perillò i tots els guies que passaven ens deien que giressim cua que que feiem per allí (a lo propietat privada).

7è dia purulem per l'illa amb les caravanes sense rumb i sense trovar-nos casi bé a ningú (excepte ovelles per tot arreu). Hi ha tant poca gent que casi bé totes les carreteres ténen ponts amb només un carril.

8è o 9è dia fem paintball, i anem a un tipus de aigués termals a l'aire lliure a lo turista, calent calent.

Arribem a Chrsitchurch per agafar un vol per anar a Auckland (ple de maoris intentant vendre marihuana)

Per cert hi ha unes pastilles (drogues ) anomenades D drugs que són legals i vindrien a ser el pas anterior a drogues com speed i extassis.... i hi ha un munt de "party pills".

La gent a les ciutats vesteix a lo gòtic i algo a l'estil Avril Lavigne, tots els porters son Maoris i totes i totes estan gordos.

Agafem la caravana el dia següent i anem a dormir a la hot beach, una platja on la sorra està calenta, et podies cremar i tot.

El següent dia anem a fer paracaigudes però degut al p... vent no vam poder, i com que no podiem esperar pq agafavem el vol el dia se¨güent vam tirar milles.

Ens colem al camping i pirem per rodes el dia següent fins a Weelington on destrossats i sense lloc per dormir ens fotem a un cinema a veure 300 (casi em sobo).

-aniré rapid k tionc k anar a menjart-

El puto aeroport estava tancat i vam haver d'anar a dormir a una gasolinera a lo homeless.

Agafem avió i .....

a les 7 del matí arribem a Wollongong a les 11h.

Visita al tutor a les 12h

i a sobar............

PD: el de la foto sóc o, evidentment