Sabado sabadete no te aburras con la motorete

domingo, 20 de mayo de 2007

Després de disfrutar d'una partit d'alt nivell, la final de la FA Cup entre Manchester United i Chelsea. L'amic Roby i jo ens vam enfudar les motos i ens en vam anar a fer quilometres per la explotada Horta de Lleida. Las pruebas de los delitos:













De tornada el rob es va marcar una derrapada espectacular amb volcada incluida!



- Limpiate rob que no ha sido nada!



Per no quedar malament aquí pujo la prova que el rob domina el tema dels trombos tan en moto com en cotxe!



Aquest es On board sense mans. Prego disculpes per haver de girar el cap però era la única posició que podia aguntar la camera entre el vidre del casco i el meu nas.

Albert! Queda pendent repertir-ho amb la harleeeey! I per tots els altres moteros de la colla:

També esteu invitats l'únic requisit es una moto i no portar cap insignia del espanyol (ho sento borràs normès del club, i penja ja les fotos de "Glagow").




2 comentarios:

Juan dijo...

Bufff, quines ganes de disfrutar de les dues rodes!!!

Si tot va bé, el dimarts 29 seré un nou boig a la carretera, que así sea!

Xavi, tú que ets tan creatiu, m'has d'ajudar a ficar-li nom a la meva nova amiga, que es veu que això de batejar la moto té el seu ritual i la seva tradició, ok? Ah, i no val NETEMOTO o algo per l'estil, que ens coneixem, ok?

Per cert, a veure si lligues caps amb les immobiliàries, que em moro de ganes de treure pasta de les terres de ponent!! Nos haremos los amos!!!

XAvi dijo...

PUes quda obert un concurs per trobar nom a la moto del nete!!!