Breakfast at Tiffany's

jueves, 7 de junio de 2007

Bé nois!

Com va tot?

Se que en la meva última visita a Lleida no he vist ni al Nete ni al David i se que és per culpa meva (les meves disculpes).

Aquest post ve a resumir el que seria un sopar al Tiffany's lloc descobert per vosaltres al qual m'heu introduit molt amablement, aquí unes quantes imatges que plasmen l'event:







Evidentment bon vi de la casa hi havia en el local


Posteriorment previ encontre amb el Bily, el Nazi i servidor vam pujar al anomenat corral ja que era inauguració, el tema va estar bastant radioactiu (més imatges):



Com podreu apreciar a la foto tota aquesta gent treballava al dia següent bé menys la Montse que conscient del percal es va demanar Festa (la més llesta)

Ara una foto de grup:





Pos lo dit a passar-ho bé x lleida i ho barcelona u on sigui, que el tiburó doni més senyals de vida és vital per al blog, i molta salut a tothom, m'en vaig a menjar un kebab.


Joan

No hay comentarios: