Fe d'errates

martes, 12 de junio de 2007

Bé repassant el que he escrit veig que es possible que costi d'entendre jeje.
Anem a pams.

El projecte es d'una àrea similar però en comptes de 48 crèdits, ara és de 16 crèdits.
En comptes de ser a la Graduate School of business és a la engineering faculty.

Tema soccer.
El partit era Austràlia - Uruguay com alguns segurament ja sabieu.

Aquí una foto amb els altres 2 espanyolitos (que vam preparar la paella) que ja els tinc domesticats.

altres suprimit.

7 comentarios:

Albandy dijo...

El que no entenc es com pots tenir la cara de dir que allò és una paella.

Me cago en tot. Potser es una varietat que jo no conec, pero en la meva vida he vist una paella amb olives.

T'hauràs quedat agust malparit, els hi has fotut la vaina fins el fondo.

Iago dijo...

Ja ja ja.
Això és culpa dels espanyols aquestos "d'inland" (León els 2), jo ja els hi vaig dir que no hi posava olives ni pebrot per sobre.
Però la tia anava d'experta, i si hi ha una tia a xapar la boca.

Albandy dijo...

Esta tia es tonta del culo y le ataca al cerebro. Li pots dir directament "De mi parte".

Canviant radicalment de tema, tinc vacances l'ultima d'agost i la priemera de setembre, tu quan tornes?

Iago dijo...

Primer de tot el proper cop posaré les fotos més grans, es que mai hi caig.

Jo tornaré pels volts d'octubre, que encara em falta bastant.

Joan dijo...

Tibu quina edat tenen els teu col·legues lleonesos?

jo també he conegut a un tio de León aquí dresden a veure si de potra es coneixen perquè aleshores una festa bona a León està garantitzada.

T'aconsello a mode de domesticament i a la mínima que siguin una mica radicals que els i cantis leon sin castilla es una maravilla, o viva leon viva leon cançons típiques d'aquelles terres. Si a sobre han estudiat a Valladolid segur que tenen una mica d'odi vers aquella terra i també hi ha cançoner.

Salutacions patriòtiques

Iago dijo...

El tio és de la nostra edat, i ha estudiat agronoms.
Em sembla que la facultat d'agronoms está separada de la resta.

Els tios es diuen Julio Fierro i la tia (que no viu a la resi i no calla ni sota l'aigua - aquesta info li pot ser útil a l'amic-) es diu Raquel Perez (un nom únic) i és del 81 (és de Burgos i ha estudiat a León, però per a mi és lo mateix)

Iago dijo...

i ha estudiat biologia crec