Estic viu

martes, 12 de junio de 2007

Bé senyors, primer de tot disculpes per la No-informació ni la No-Gaire-col·laboració de un servidor últimament.
La veritat és que després d'uns quants entrebancs burocràtics sembla que el projecte està re-encarrilat.
És veu que els acords de la uni (UPC) eren noés amb la facultat de ingenieria i jo estava treballant a lo que es diu Graduate School of Business en un projecte de 48 crèdits bla bla bla...
Vamos una matada del copón (el projecte actual és de 16 crèdits) en un projecte que teoricament es per a pavos que s'han currat un master (k val una pasta i està ple de Xinos) de 2 anys i k teoricament es de bastant nivell. Degut a això vaig estar casi un parell de mesos currant com un negre per a posar-me al nivell en tots els sentits.

Ara estic a la facultat de ingenieria en un projecte podriem dir més o menys similar i evidentment més fàcil, on les exigències no son les k eren.

Ara és època d'examens aquí i l'ambient d'estudi es crec menor que a les terres catalanes i per extensió europees. Diguem'ne que si busques festa i entreteniment ho trobes fàcilment.

també en un parell de setmanes (al acabar-se la "sessió") més de la meitat dels amics d'intercanvi se'n tornaran als respectius països i seran remplaçats segurament per americans /es borrachos/es.
Per aqui la vida és de lo més relaxada, inclús en exàmens, jo crec que els australians no saben lo que és el estrés, i em sembla que m'està contagiant.

Bé per acabar posar algunes fotos (en ordre cronològic) de per aquí i per allà:

Aquí jugant al paintball a Nova Zelanda. Aquí ja era un guerriller amb experiència.

Una altra de NZ en una espècie d'aigües termals reconvertides en un tipus de park aqüàtic.
Aquesta foto és d'na festa de la resi anomenada Harbour Cruise, que bàsicament consisteix en pagar 35 $, pujar al vaixell per 4 o 5 hores i tajar, ja que hi ha barra lliure. Desgraciadament per mi estava malalt, però ja havia pagat l'entrada i que més podia fer...
Aquí preparant una paella per l'"International Diner", on em vaig veure forçat a "jugar" amb el país veï. Però bé sempre esmolant bé les armes.
Aquí una foto amb els altres 2 espanyolitos (que vam preparar la paella) que ja els tinc domesticats.
Aquí una foto de un dimecres qualsevol a "Glass House", el que equivaldria a un dijous nit a Memphis-Tunnel, però tot en un (barna) o al Logness a Lleida.
Aquó fotos del "Formal dinner", amb els companys del "Deck-D" (passadís/secció D), on es pot comprovar que la alçada mitja del personal no és gaire elevada.
Si si al formal dinner tb hi havia barra lliure, es que aquest australians són uns borratxos, fins hi tot el director de la resi (home casat, amb carrera, reputació, fills..) va pillar una taja i crec (pq jo vaig marxar abans) que va tancar el "club".

El dia següent de la gran festa hi havia el que anomenen "Recovery day" que consisteix en anar ales 10:30h del dematí i fer barbacoes, tajar, i jugar a esports de pilota en general, vaja el que s'anomena recovery. D'això no tinc fotos però.
El mateix tb dia vam anar a Sydney per veure el partit amistós (però emulant el partit de classificació per al mundial de l'any passat on Austràlia es va classificar als penalties).


Aquí la festa d'anniversari de l'epanyol (sota meu).

Bé de moment això es tot. Per cert com es pot empatar contra l'espanyol a l'últim mínut!!!!!!!
no s'enten cagonlaputa!!!

Bé també us animo a que obriu un compte a www.facebook.com
Que aquí tothom ho té i es poden veure les fotos tothom, la veritat està força bé i és entretingut.
Ademés es pot fer servir a estil de blog. I vosaltres estan a un país amb un internet decent deu funcionar de putissima mare. Xavi com a mestre de ceremònies t'animo a fer-hi una incursió.

Bé informar-vos tb que el Toni i Rico finalment vindran per Austràlia i el festival que els espera serà brutal!!!!!

D'ara endavant intentaré animar aquest blog.

Alé companys a passar-ho bé, i records.

Iago

No hay comentarios: