De bodegas!

martes, 26 de junio de 2007

Com tots sabeu el meu sogre es cuiner (ja meu vist mes avall fer de pinxe) i això té les seves ventatges (com a contrapartida de pringa els diumenges)...


Aixi ke avui dilluns me agafat festa i me ne anat amb la familia politica a fer dos cates de puta mare, us deixo unes fotos, ja us explicare en persona la experiencia. Al menys ara a part de beure sabre elegir millor els vins ke compri....


Les bodegues: - Pobla de Cervoles
- Castell del remeiç



Nomès deixarè una recomanació: De cervoles el vi "ESTRATS". Bonissim!!!! Brutal purria, es el pròxim que hem de tasta, aviso 45-50€ ampolla, tot i que pel meu sogre la podria treure per uns 30€. Ara tots els de cervoles calitat!



Per cert desprès de l'estiu jo m'apunto a un curs de vins fijo, algú s'apunta amb mi?







Bodega la pobla de cervoles, petita però moderna, vi artesanal i de puta mare:




Aquesta ampolla de Estrats ens tumba a tots...
Aquestes vinyes fan un vi de puta mare degut a la climatologia especial que fa allà a dalt. Molt sol tot el dia però, en contrapartida, fa molt aire i refresca que te cagues això unit a ke plou amb frecuencia fa que les vinyes s'ho fan soletes i no cal regar-les i ja se sap, la naturalesa es sabia...



Bodega Castell del remei:Carta de vins que fa el castell del remei. Cal dir que el de cervoles i castell del remei es dels mateixos amos, saben el que es fan.

Bodegues inmenses, i això que hem van explicar que són de les mitjanes tirant a petites, si anem algún dia a la rioja, m'enporto la moto per anar per allà dins...

Vinyes inmenses de extensió, el castell del remei es aprop de linyola, pa situar-vos.


No hay comentarios: